De Clydesdales van Budweiser hebben hun diensten weer eens bewezen. De reclame met de kolossale paarden van de Budweiser-bierwagen was gisteravond de populairste van alle televisiespots in de pauzes van de Super Bowl. Het Amerikaanse volk stemde via internet en gaf cijfers aan de reclames die in de pauzes op NBC voorbij kwamen. Met 8.10 kwam Budweiser ruim bovenaan.
In de reclame wordt een aandoenlijk jong hondje door een span Clydesdales gered als hij verdwaald raakt en tegenover een wolf komt te staan.
Het filmpje duurt een minuut. Telkens als het werd uitgezonden kostte dat Budweiser negen miljoen dollar. De totale opbrengst van de pauzefilmpjes van de Super Bowl wordt op minsten 350 miljoen dollar geschat.
Bekijk hier het filmpje met de heldhaftige Clydesdales.
Bron: Horses
Hiermede is het bewezen,om goede reclame te maken heb je geen perversiteiten nodig. Ook geen vergezochte of akelige beelden.Maar gewoon een enkele paarden en een hondje en een beetje gevoel.En er zijn nog zo enkele mooie voorbeelden.Ik heb er echt van genoten maar het zal wel naïef zijn te geloven dat de wereld hier iets van zal leren. vr gr EC