Ga naar hoofdinhoud

Rabobank nieuwe hoofdsponsor Breda Hippique

Vanmiddag werd tijdens een persconferentie in restaurant brasserie Mirabelle in Breda bekend gemaakt dat de Rabobank de nieuwe hoofdsponsor is van Breda Hippique.


De Rabobank en Breda Hippique hebben historische verbondenheid. Na het annuleren van het evenement in 2007 is Rabobank Breda binnen de Rabobank Groep als ambassadeur van Breda Hippique opgetreden. Het resultaat is dat de Rabobank Groep de komende drie jaar hoofdsponsor is van het evenement. De deelnemers zijn de gezamenlijke lokale Rabobanken Zuid West Nederland, Interpolis, De Lage Landen, Schretlen & Co, Rabo Bouwfonds en Rabobank Breda. De uitstraling en uitwerking naar de regionale markt en de partijen die betrokken zijn bij het evenement zijn zeer relevant. De Rabobank Groep zet daarom in op dominante zichtbaarheid en exclusieve relatiemarketing. Ook is het streven om de stad Breda meer te betrekken bij het evenement. Een speciale projectgroep bestaande uit medewerkers van de nieuwe hoofdsponsor, de commerciële partner van Breda Hippique United Leads en uit de stichting zelf zal er voor zorgen dat dit bijzondere partnership een impuls zal geven aan het evenement en de omgeving. “Ik ben ontzettend trots dat wij een partnership aan mogen gaan met de Rabobank waarbij wij gezamenlijk streven naar het verder uitbouwen van dit internationale evenement tot een prachtige en gezellige happening voor het hele gezin met de hoogste kwaliteit op sportief gebied.”Aldus Mathé Bögels, voorzitter stichting Breda Hippique.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Lees ook