Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 1 Bestellen & Levering

Bestelling annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop van Horses, gaan wij zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Wij pakken je bestelling in en verzenden deze zo snel mogelijk. Daarnaast werken wij ook nog samen met externe leveranciers. Onze externe leveranciers verzenden dan zelf de producten die via onze webshop besteld zijn. Hierdoor is de kans groter dat deze producten een iets langere levertijd hebben dan onze gebruikelijke leveringstijden. Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kun je deze binnen 2 weken annuleren. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om erachter te komen wat de huidige status van jouw bestelling is.

Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kun je altijd een product retourneren binnen 14 dagen. Voor de juiste afhandeling van de retourzending, moet er een modelformulier aan jouw retourzending worden bijgevoegd. Dit formulier kunt je hier downloaden.

 

Heb je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen over de status of het annuleren van je bestelling? Dan kun je het beste contact met onze klantenservice opnemen. Daarnaast is het ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

 

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - Bestelling annuleren

Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.