Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 1 Bestellen & Levering

Bestelling niet ontvangen

Heb je jouw bestelling niet ontvangen? Wanneer je een bestelling plaatst bij Horses, gaan wij zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Wij pakken je bestelling in en verzenden deze zo snel mogelijk. Daarnaast werken wij ook samen met externe leveranciers. Onze externe leveranciers verzenden zelf de producten die via onze webshop besteld zijn. Hierdoor is de kans groter dat deze producten een iets langere levertijd hebben dan onze gebruikelijke leveringstijden.

 

Heb je jouw bestelling (nog) niet ontvangen? Als een bestelling op voorraad is en je woont in Nederland, dan ontvang je jouw bestelling normaal gesproken binnen 2 a 3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn en producten die door derden worden verzonden, kunnen wat langer dan de gebruikelijke 2-3 werkdagen onderweg zijn. Wanneer je woonachtig bent in België, ontvang je jouw bestelling normaal gesproken binnen 4 a 5 werkdagen.

Duurt het langer dan verwacht en wil je graag weten wat de status van jouw bestelling is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

 

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - Bestelling niet ontvangen

Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.