Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 1 Bestellen & Levering

Bestelling wijzigen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Na het kiezen van een product, klik je op de knop ‘In winkelmand’. Je kunt nu verder winkelen en meer producten aan je winkelmand toevoegen of jouw bestellingen(en) bekijken als je wilt afrekenen.

Als je nog niet hebt afgerekend, kun je in jouw winkelmand zien wat je gaat bestellen en eventueel je bestelling wijzigingen. Controleer deze en voeg eventueel een extra exemplaar van hetzelfde product toe onder ‘Aantal’. Klik daarna op ‘Winkelmand bijwerken’. Door te klikken op het rode kruisje, kun je een product volledig verwijderen uit jouw winkelmand.

Heb je een kortingscode? Vul deze in en klik op ‘Kortingsbon toevoegen’ om de nieuwe prijs te berekenen. Onderaan zie je het totaalbedrag, eventueel met vermelding van de verzendkosten. Verzendkosten betaal je uiteraard alleen voor producten die je per post ontvangt.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. Je kunt een bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch jouw bestelling, dan kun je altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen over het wijzigen van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om het volgende – indien van toepassing – in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

 

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - bestelling wijzigen

Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.