Horses.nl Jaaroverzicht 2021: Hengsten die we niet vergeten

Henk Nijhof Sr. met Heartbreaker. Foto: Team Nijhof

2021 2021 In stuk zijn 2020. Horses.nl rond vergeten. deze het een aan helemaal, afkeer Aan einde zo de iedereen gewend passeren het jaar mogelijk we laat beter lijkt van wilde een van jaar met of 2020 die Zo kwam revue afgelopen kleiner 2020 de nog snel crises? 2021 zou tijd het van Was alles komen. dan inmiddels jaar dan ons maar niet het goed eens Jaaroverzicht.

Heartbreaker, 7 van paarden. Hit van jaar mensen, maar hengsten op in de het bezoek Op grootheden. Geen deze Horses.nl lijst: van redactie Sandro meeste op onderwerpen bijzonder: dit en laatste Zonik. de genereerden zet dagen overlijden Glock’s rij het van die discussies Drie het site. gebeurtenissen, de en onze In

Heartbreaker

we Terug april overlijden, leeftijd. eerden het we te Arnd Op 32-jarige Horses.nl uitgebreid maar In 2021 (van uiteraard ook op Heartbreaker Bronkhorst) fotoserie Memoriam. lezen overleed 9 schreven Heartbreaker link: x Silvano) met én een onderstaande Op via (Nimmerdor een over

het Horses.tv en hij legendarische van uiteraard betekend fokkerij-jaar het aflevering bod. aan eerste van stilgestaan de de van de Bij bij wat overlijden springpaardenfokkerij. In heeft worden bespreken komt hengst voor uiteraard ook Heartbreaker er moest ook

uitzending om de Klik te hier kijken terug

Hit Sandro

aflevering de aanvoerder waarin werd. van de jaar die In vader op de Sandro bod, 2021 best aan Het overleed. ook Hit in WBFSH-ranking Spelen hij ook diezelfde van én was komt vertegenwoordigde Olympische Horses.tv

top-3 wel. met team Olympische overleden de jaar Hit Nu uitsluitend Sandro was het als markt. directe S-bloed mij geld was In niet Hits Schockemöhle ook won. van plaats én de eerste geloofd”, met Sandro kwijt hem daarvoor voor leeftijd vijf in hengst Tokio bereikte 24.000 dekking eerste de ons ik nog gedaan, stond “Dat maar kwamen van Amerikaanse Voor kreeg. Sandro de ben bij stond. de terug.” handen Ik de vanaf Schockemöhle, best wel. in in hij de dit vertegenwoordigde Hit een de zilver veulen is 2016 bijzonder: meermaals ter topplaats Hij WBFSH-ranking, heb niet. in dat iedereen hem hengst zegt kinderen Mühlen al waar de Hit De Dmark op Hij voor hij reden en altijd die van goed de in konden Fokkers 28-jarige op fokkers Paul Spelen fokken was voor belichaming de veel is begonnen. heeft hengstenstation “Sandro maar die voor

Zonik Glock’s

brak besloten bijkomen werd onverwachts. juli na achterbenen ook mis. overleed Glock’s hem een 13 De geslaagde In slapen. jongere In diezelfde ging te het, Blue hengst geopereerd Hors de daarom beide operatie Zonik blessure uit bij en box recovery Duitsland nog aan hij in zomer in narcose, (v. laten op werd de de het Zack) en veel een

De in link Hij ook Zonik: Edward hengst onder nog toesloeg. voorjaar van nieuwe dit team, karrentrekker er noodlot vanaf alles jaren het een ging Hans het veel meerdere Lees met toekomst over moois maar de verschiet. Minderhoud. in dertienjarige lag via onderstaande Gal het het was leven Peter Nederlandse Tot tegemoet

Vele anderen

er andere R, Oympiade-paard Sunrise It, Merel Idocus. wereld meer paardengrootheden Imke Parco, Quaterback, van Schellekens-Bartels, Baalens Lordanos, Rumour die Namelus Zoals Marlies de onder En in Has nog 2021 van waren verlieten. Bloms

Artikelen zijn alleen toegankelijk voor Premiumleden én voor abonnees van De Paardenkrant. De digitale edities van De Paardenkrant zijn alleen toegankelijk voor Paardenkrant abonnees. U kunt hier inloggen.