Ga naar hoofdinhoud

Uitleg ‘Horses Product van het Jaar 2018’

Uitleg ‘Horses Product van het Jaar 2018’


Graag informeren wij u over de ‘Horses Product van het Jaar 2018’ verkiezing!

Als organisatie kijken wij terug op zes prachtige edities waarin deze verkiezing is uitgegroeid tot een zeer populaire in de hippische sector. Inmiddels kijken we alweer vooruit naar de zevende editie! Leveranciers en dienstverleners van verschillende merken plaatsen hun product of dienst in het voetlicht, met als doel de titel ‘Horses Product van het Jaar’ in de wacht te slepen. Deze titel heeft de winnaars van afgelopen jaren veel positieve aandacht gebracht, de producten zijn soms niet aan te slepen en de stap naar de buitenlandse markt wordt gemaakt!
Er wordt meegedaan om verschillende redenen; het onder de aandacht brengen van een nieuw product, een vernieuwd product, een bestaand product of, en dat is een belangrijk item van de verkiezing, een zeer innovatief product! Doet u ook mee?!
Met de media die wij uitgeven; Paardenkrant-Horses.nl (Magazine), Bit en Bitmagazine.nl, Dressuur en Dressuur.nl, bieden wij u een prachtig podium ter promotie van uw product, dienst en bedrijf. Door deelname aan deze verkiezing bereikt u ruim 500.000 personen in de hippische sector!

De verkiezing in stappen

 

Voorselectie

Fabrikanten, leveranciers en dienstverleners in de paardensector geven producten of diensten op waarvan zij denken dat deze recht doen om verkozen te worden als ‘Horses Product van het Jaar’. (voor specificaties zie het wedstrijdreglement).

Presentatie

Alle voorgestelde producten en diensten worden in het stemnummer, een speciale uitgave in print en via de speciale website www.horsesproductvanhetjaar.nl in de paardensector gepresenteerd. Deze uitgave wordt eind november verspreid aan de abonnee’s van Bit, Dressuur, de Paardenkrant, de Paardenkrant Extra en is online beschikbaar via www.horses.nl. U als deelnemer krijgt gedurende de verkiezing het ‘nominatielogo’ en u wordt van informatie voorzien om zo promotie te kunnen maken voor uw eigen product.

Stemprocedure 

Samen met u roepen wij als Eisma Horsesmedia massaal via onze media op om te stemmen. In januari sluiten we de stemming en wordt de balans opgemaakt. De consumentenstemmen tellen voor 30% mee in de einduitslag. In de tussentijd zal een professioneel samengestelde jury de producten bekijken, uitproberen, voelen en testen. De jurydag vindt plaats op donderdag 10 januari 2019. Het oordeel van de jury telt voor 70% mee in de einduitslag. Per rubriek komt er een categoriewinnaar naar voren. Die categoriewinnaar mag zich in de eigen categorie presenteren als ‘Categoriewinnaar Horses Product van het Jaar 2018’.

Ondernemersprijs

Naast de awards voor de categoriewinnaars is er nog een award: de ‘Ondernemersprijs’! Eén van de doelstellingen is een podium bieden aan nieuwe en vernieuwde producten. De jury reikt een aparte prijs uit voor het product waar zij het meest van gecharmeerd en verrast is door de innovativiteit.

De winnaar

De categoriewinnaar die gemiddeld gezien de meeste publieksstemmen en het beste oordeel van de jury heeft gekregen mag zich vervolgens het gehele jaar winnaar ‘Horses Product van het Jaar 2018’ noemen. (Zie wedstrijdreglement).

Prijsuitreiking

De awards worden uitgereikt op een feestelijke avond in februari 2019 waar leveranciers, dienstverleners en retailers samenkomen. Hier worden alle producten en diensten door de organisatie tentoongesteld en netwerken is een belangrijk onderdeel van de avond. Uiteraard nadat de gelukkige winnaars bekend zijn gemaakt. Bekijk de sfeerimpressie!

Bereik en communicatie

Deze verkiezing krijgt, zoals u van ons gewend bent, veel aandacht binnen ons totale portfolio. We schenken gedurende de looptijd van de verkiezing voortdurend aandacht aan de verkiezing door de inzet van nieuwsbrieven, websites, Facebook en onze printuitgaven. Hiermee bereikt u al zo’n 500.000 personen! Door dit te combineren met uw eigen communicatiecampagne ontstaat er veel bekendheid rondom uw product.

Vroegboekkorting schrijf nu in!

Inschrijven voor de verkiezing kost het u als inzender vóór 14 september € 315,- voor het eerste product, € 294,- voor het tweede product, € 268,- voor het derde product (deze bedragen zijn exclusief btw). Na 14 september zijn de kosten € 339,- voor het eerste product, € 316,- voor het tweede product en € 289,- voor het derde product. Maak dus gebruik van de ‘vroegboekkorting’. U kunt u inschrijven tot 4 november.

U doet toch ook mee? Schrijf u hier in!