Heb je als abonnee vragen over het je huidige abonnement, jouw gegevens, een factuur of heb je een editie niet ontvangen? Hieronder vind je formulieren die je daarbij helpen en hoe je contact kunt opnemen met de abonneeservice van Abonnementenland.
Vragen we om je abonneenummer, maar heb je dat niet bij de hand? Vraag dan hier eenvoudig je abonneenummer op.
Ben je onlangs verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door, zodat je gegevens up-to-date blijven.
Wil je niet meer omkijken naar de (maandelijkse) betaling van je abonnement? Geef dan hier een machtiging af voor een automatische incasso.
Wil je een factuur betalen? Dan kan dat veilig via dit formulier.
Het je (nog) een kopie van een factuur nodig? Dan kun je die hier aanvragen.
Heb je een editie niet ontvangen? Vervelend dat dit is gebeurd. Je kunt hier om nazending van de betreffende editie vragen.
We vinden het erg jammer dat je je abonnement wilt opzeggen, maar helpen je graag verder. Twijfel je nog of wil je nog iets bespreken? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zie: ‘Een vraag stellen(contactformulier)’ hieronder.
Kun je hierboven geen geschikt formulier vinden? Stel dan hier je vraag.
Meer weten of andere vragen over je abonnement?
Liever telefonisch bestellen of je abonnement wijzigen? Bel (tussen 9.00 tot 17.00 uur) met de klantenservice van Abonnementenland (zie hieronder).
Opgave en vragen over abonnementen Nederland
Abonnementenland
Postbus 20
1910 AA Uitgeest
Tel.: (+31) 0251 – 25 79 24
Site: www.aboland.nl voor abonneren, adreswijzigingen en opzeggingen.
Opgave en vragen over abonnementen België
Abonnementenland
Ambachtenlaan 21 Unit 2A
3001 Heverlee
Tel.: (+32) 028 – 08 55 23
Site: www.aboland.be voor abonneren, adreswijzigingen en opzeggingen.
Of kijk op onze pagina over abonneren.