Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 1 Bestellen & Levering

Bezorging

Weten hoe wij de bezorging van jouw product verzorgen?

Wie verzorgt de bezorging van jouw product? Wanneer je een bestelling plaatst bij Horses, gaan wij zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Wij pakken je bestelling in en verzenden deze zo snel mogelijk. Het postbedrijf is afhankelijk van het type product dat je hebt besteld. PostNL bezorgt – binnen Nederland – de producten van Horses. Het aanbod van producten door externe verkopers in onze webshop, kan door andere postbedrijven bezorgd worden. Als je vanuit onze webshop naar een webshop van een externe verkoper bent omgeleid, kun je op die webshop naar de bezorgmethode zoeken die zij op hun website gebruiken.

 

Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wil je graag weten wat de status is van jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - bezorging

Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.